ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درخواست اولیه روستاییان اینترنت پر سرعت است

| سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴ ق.ظ | ۰ نظر

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: امروز اولویت درخواست های مردم در روستاها بسیار تغییر کرده است و اولین درخواست روستائیان اینترنت پرسرعت می باشد.
به گزارش خانه ملت؛ لطف اله سیاه کلی ، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست هم اندیشی وکاری مدیران حوزه‌ی ICT استان قزوین حضور یافت.
بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست گفت: امروز اولویت درخواست های مردم در روستاها بسیار تغییر کرده است و اولین درخواست روستائیان اینترنت پرسرعت می باشد و ما برای فراهم کردن عدالت و فرصت های اقتصادی برابر از فناوری اطلاعات استفاده  می کنیم و از لحاظ نیروی انسانی متخصص در استان قزوین به غنای قابل توجهی رسیده ایم.

وی افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک فناوری جدید در جهان به سرعت توسعه یافته است و با سایر فناوری ها تفاوت اساسی دارد و استفاده از این فناوری موجب بهره وری و رشد همه جانبه ی اجتماعی می شود.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست تخصصی مدیران حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات استان قزوین ضمن گزارشی از حوزه کاری خود و دیدگاه ها و نظراتشان را مطرح کردند. و در پایان با پیشنهاد لطف الله سیاهکلی و با نظر مساعدت مدیران قرار شد هر ۴۵ روز یکبار این جلسه با دستور کار مشخص برگزار گرد.

  • ۹۹/۰۸/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">