ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درخواست رفع ممنوعیت انتشار کیفیت اپراتورها

| سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات گفت: از رگولاتوری درخواست کرده‌ایم که ممنوعیت ارائه اطلاعات اپراتورها با هدف شفاف‌سازی کیفیت و اطلاع‌رسانی به کاربران حذف شود.

به گزارش فارس،‌ محمدجواد آذری‌جهرمی در همایش CDN و PEERANG در شرکت ارتباطات زیرساخت از درخواست برای انتشارعمومی اطلاعات سایر اپراتورها خبر داد.

معاون وزیر ارتباطات گفت: در حال حاضر به دلیل قرارداد موجود بین زیرساخت و اپراتورها از انتشار اطلاعات ترافیکی اپراتورها منع شده‌ایم که از رگولاتوری درخواست کرده‌ایم این اجازه را صادر کند.

وی توضیح داد: اطلاعات اپراتورها موسسه ترافیکی به صورت زنده منتشر می‌شود و تمامی بخش‌های شبکه قابل مشاهده است. با این اقدام تاخیرها و پارامترهای شبکه به صورت عمومی به اطلاع کاربران می‌رسد.

جهرمی گفت: شفاف‌سازی کیفیت واطلاع‌رسانی درباره سرویس از حقوق کاربران است و از این طریق کاربران می‌توانند کیفیت سرویس اپراتورها را ببینند و سرویس بهتر را انتخاب کنند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: همچنین انتشار عمومی گزارش پرداخت جریمه‌ها به اپراتورها نیز از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

آذری جهرمی همچنین از راه‌اندازی هاب ترافیکی ارتباطی و مرکز Peeringبا همکاری چهار اپراتور بزرگ دنیا در منطقه چابهار تا دو ماه آینده خبر داد.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز چهار نقطه تبادل ترافیک اینترنتی در تهران، تبریز، شیراز و مشهد راه‌اندازی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با راه‌اندازی این مرکز کاربران اینترنت می‌توانند سرویس‌های بین‌المللی را با کیفیت بهتری دریافت کنند.

آذری جهرمی همچنین از اجرای تعرفه‌های جدید پهنای باند از اول مرداد ماه خبر داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">