ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ما در زمینه ممنوعیت یا محدودیت استفاده از تلفن همراه در جلسات علنی و یا کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیاز به اصلاح آیین‌نامه داریم.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره لزوم محدودیت در استفاده از تلفن همراه نمایندگان در مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که زمانی که تلفن یک نماینده در زمان برگزاری جلسه علنی مجلس و یا کمیسیون زنگ بخورد تمرکز آن نماینده حتما آسیب می‌بیند.

وی افزود: زمانی که یک نماینده از نظر تمرکز نداشته باشد حتما نمی‌تواند به صورت دقیق انجام وظیفه کند اما در این صورت باید خود نمایندگان تصمیم بگیرند.

عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه گفت: ما در زمینه ممنوعیت یا محدودیت استفاده از تلفن همراه با نمایندگان در جلسه علنی و یا کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیاز به اصلاح آئین‌نامه داریم.

سلیمی ادامه داد:‌ ما قبلا موضوع محدودیت و ممنوعیت استفاده از تلفن همراه نمایندگان را مطرح کرده بودیم اما نمایندگان موافقت نکردند.

وی در همین اساس اضافه کرد: ‌اگر نمایندگان در این زمینه به هر شکلی موافقت کنند کار بسیار درستی است چراکه در زمان استفاده از تلفن همراه در زمان برگزاری جلسات علنی و کمیسیون‌ها کار درستی نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: به هر حال در این زمینه باید خود نمایندگان تصمیم بگیرند و ما حاضریم از آنها حمایت کنیم.

سلیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ‌در این حوزه خلاء ‌قانونی داریم که باید آئین‌نامه اصلاح شود و این از جمله مواردی است که باید جمع نمایندگان در آن تصمیم‌گیری کنند.و بنده به عنوان یک فرد شخصا موافق این طرح هستم.

  • ۹۹/۰۴/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">