ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا تصریح کرده که یک یا چند اپراتور تلفن همراه در این کشور در مورد میزان پوشش شبکه های مخابراتی سیار خود دروغ گفته اند.

به گزارش فارس به نقل از یاهونیوز، آجیت پای تصریح کرده که کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در حال تحقیق در این زمینه است تا جزئیات این تخلف مشخص شود.

این کمیسیون افزوده که تا زمان پایان تحقیقات در این زمینه پرداخت بودجه کمکی به شرکت های مخابراتی برای تکمیل شبکه های مخابراتی پرسرعت آنها در نواحی روستایی نیز متوقف می شود.

بر اساس برنامه ریزی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا طی یک دهه آینده بیش از 4.5 میلیارد دلار بودجه در اختیار اپراتورهای تلفن همراه آمریکا قرار می گیرد تا آنها پوشش خود را در نواحی روستایی تکمیل کنند. با توجه به هزینه های بالایی ارائه این خدمات اپراتورهای آمریکایی به تنهایی حاضر به تکمیل پوشش تلفن همراه در نقاط یادشده نیستند.

یافته های جدید کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در مورد این تخلف ناشی از انجام 20 میلیون تست سرعت شبکه در 37 ایالت آمریکاست. ظاهرا علت دروغگویی اپراتورهای آمریکایی جلوگیری از دستیابی شرکت های رقیب به هزینه های مالی کمکی و گسترش دامنه شبکه شان در مناطق روستایی بوده است. احتمال می رود جریمه های سنگینی در انتظار اپراتورهای مخابراتی متخلف باشد.

  • ۹۷/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">