ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در الکامپ شرکت کنید

| دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

حضور شرکت‌‏های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای در الکامپ دوازدهم از نظر ما اشکالی ندارد و بلامانع است.
مهندس سهیل مظلوم، نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که در نشست مشترک اعضای هیات مدیره این سازمان و شرکت سهامی نمایشگاه در برگزاری الکامپ دوازدهم به تفاهم رسیدیم ،اظهارداشت: قرار بر این شد تا سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه الکامپ دوازدهم به شرکت سهامی نمایشگاه‌‏ها کمک کند و نشست‌‏های جانبی در این خصوص برگزار نماید.

وی ، افزود: همچنین مقرر شد برای برگزاری الکامپ سیزدهم نیز از هم‌‏اکنون کمیته کارشناسی تشکیل دهیم.

مهندس مظلوم ، با بیان این که نمایشگاه الکامپ نقطه اوج فناوری اطلاعات در کشور محسوب می‌‏شود ، تصریح کرد: حضور در الکامپ برای شرکت‌‏های IT کشور جنبه تجاری خواهد داشت و شرکت‌‏ها بسته به منفعت تجاری خود در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

وی، گفت: عده‌‏ای از شرکت‌‏های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای به دلیل اختلافات پیشین این سازمان با شرکت نمایشگاه‌‏ها در برگزاری الکامپ قصد حضور در این نمایشگاه را نداشتند که در حال حاضر و با بحث‌‏های صورت گرفته ، از آنها می‌‏خواهیم که در این نمایشگاه شرکت کنند.

مظلوم ، خاطرنشان کرد: امیدواریم الکامپ دوازدهم در سطح متفاوتی از الکامپ یازدهم برگزار شود و برای برگزاری الکامپ سیزدهم نیز برنامه‌‏ریزی منسجم خواهیم کرد.

  • ۸۵/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">