ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دادستان ایلام از دستگیری هکر حمله کننده به زیرساخت‌های سایبری کشور در ایلام خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز ایلام عصر شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به گزارش واصله از سازمان اطلاعات سپاه استان و اقدامات فنی و اطلاعاتی پاسداران گمنانم امام زمان (عج) و مستندات ارائه شده بلافاصله پرونده‌ای در خصوص اتهامات متهم تشکیل و به شعبه بازپرسی ایلام ارجاع شد و با توجه به هماهنگی‌های لازم با مقام محترم قضایی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای خارج از استان شناسایی و طی اقدام عملیاتی فرد مورد نظر به همراه تجهیزات دستگیر شد.

وی بیان کرد: این متهم با چند گروه هکری بین المللی همکاری داشته که حملات سایبری متعددی را علیه زیرساخت‌های کشور طراحی نموده بود.

وی عنوان کرد: متهم علاوه براتهامات فوق اقدام به تشکیل چند گروه هکری نموده که همگی تحت رصد است.

دادستان ایلام در پایان از مردم شهید پرور، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان ایلام به خاطر همراهی با دستگاه قضایی و ضابطین دادگستری، قدردانی کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و چنانچه افرادی بخواهند با تاثیراز شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند، امنیت کشور و آرامش مردم را خدشه دار کنند قوه قضاییه با اقتدار در برابر آنها خواهد ایستاد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">