ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دعوت از پزشکان برای ثبت نام امضای دیجیتال

| چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان تامین اجتماعی از پزشکان مراکز ملکی این سازمان خواست تا برای دریافت امضای دیجیتال اقدام کنند.

به گزارش سازمان تامین اجتماعی با توجه به رویکرد جدید سازمان نظام پزشکی به منظور ایجاد سهولت در فرآیند ثبت نام پزشکان برای درخواست امضای دیجیتال و نظر به اجرای پروژه حذف دفترچه در مراکز ملکی سازمان، ضرورت دارد در فاز نخست، پزشکان تمام مراکز ملکی نسبت به دریافت امضای دیجیتال اقدام کنند.
براساس این گزارش، تمام پزشکان و درمانگران مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به منظور ثبت نام و اخذ امضای دیجیتال باید حداکثر تا 23 دی ماه امسال به سامانه Http://IRIMC.ORG مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیش تر گفته بود: زیرساخت های لازم برای حذف دفترچه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است و پیش بینی می شود که این امر تا پایان امسال در کل کشور اجرایی شود.
سیدتقی نوربخش در همایش آموزشی حذف دفترچه درمانی در مراکز درمانی ملکی این سازمان افزود: این برنامه با توجه به فراهم شدن زیرساخت های فنی لازم تا پایان سال ٩٥ در کل کشور به اجرا در می آید و در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از خدمات نیازی به دفترچه نخواهد بود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر طرح حذف دفترچه ها در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در 6 استان کشور اجرایی و در 12 استان دیگر آغاز شده است.
نوربخش ادامه داد: برنامه حذف دفترچه در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی با همکاری کامل پزشکان و همکاران مراکز درمانی سازمان در حال اجراست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">