ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صدها نفر از رانندگان اپلیکیشنهای آمریکایی اوبر و لیفت در اعتراض به شرایط کاری نامناسب خود دست به برپایی تظاهرات در خیابان های سان فرانسیسکو زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، تظاهرکنندگان همچنین از تصویب قانون جدیدی در آمریکا حمایت کردند که بر طبق آن شرکت های تجاری نمی توانند به راحتی کارکنان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل طبقه بندی کرده و بر همین اساس دستمزد پرداختی به آنها را کاهش داده و مزایای کمتری برایشان در نظر بگیرند.

راهپیمایی یادشده در خارج از ساختمان مرکزی اوبر و توسط گروهی به نام Gig Workers Rising سازماندهی شد که مورد حمایت اتحادیه بین المللی کارمندان خدماتی قرار دارند. اتحادیه یادشده نزدیک به دو میلیون کارمند را در آمریکا و کانادا تحت پوشش قرار می دهد.

در صورتی که معترضان بتوانند درخواست های خود را به کرسی بنشانند، اوبر و لفت مجبور به پرداخت حق بیمه بیکاری و حتی غرامت بابت حق و حقوق پرداخت نشده سال های گذشته به رانندگان خود خواهند شد.

این دو شرکت هنوز واکنشی به اعتراض های تازه رانندگان نشان نداده اند.

  • ۹۸/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">