ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: از امروز امکان رصد سوابق عملکردی کسب و کارهای الکترونیکی از قبیل تعداد شکایت ثبت شده کسب و کار‌های الکترونیکی برای مشتریان فراهم می‌شود.

علی رهبری فارس در رابطه با انتشار سوابق عملکرد واحدهای کسب و کار دارای نماد اعتماد الکترونیکی، گفت: زیرساختی فراهم شده است که سوابق عملکردی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در قالب یک پروفایل قابل رصد توسط مشتریان کسب و کارهای الکترونیکی باشد. 

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه از امروز چهارشنبه 23 بهمن 98 این امکان برای مشتریان کسب و کارهای الکترونیکی فراهم می‌شود تا به رصد سوابق کسب و کارالکترونیکی بپردازند،  افزود: براساس اقدامات انجام شده در آخرین گام‌های انتشار قرار داریم و امروز این نسخه را منتشر خواهیم کرد. 

وی اظهار داشت: با فراهم شدن این زیرساخت مشتریان کسب و کارهای اینترنتی از این پس قادر خواهند بود تا تعداد شکایات ثبت شده از کسب و کار اینترنتی مورد نظر خود و همچنین تعداد شکایات رسیدگی شده و نشده و مدت زمان رسیدگی به شکایت‌ها را رصد کنند و با آگاهی کامل نسبت به خرید از یک سایت الکترونیکی اقدام کنند. 

رهبری  بیان داشت: براین اساس از این پس علاوه بر امکان نظارت حاکمیت بر نحوه کسب و کارها، امکان نظارت مشتریان هم فراهم می‌شود. 

وی اظهار داشت: : دو کاربرد این سامانه، عدم وجود شکایت بدون پاسخ و کاهش تأخیر در پاسخگویی به شکایات است. بر این اساس این دو شاخص و نتایج آن در پروفایل عمومی یک کسب و کار ثبت خواهد شد و امکان رتبه‌بندی کسب و کارها هم از طریق این شاخص‌ها فراهم می‌شود. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">