ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رضایت کاربران اینترنت ثابت از خدمات شاتل

| سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

خدمات اینترنت و موضوع رضایت از آن همیشه با بحث‌ها و چالش‌های مختلفی روبه‌رو بوده است، بی شک، یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک سرویس اینترنت، میزان رضایت دیگر کاربران جامعه از آن سرویس است.

به گزارش روابط عمومی شاتل مدتی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نظرسنجی گسترده‌ای را در میان کاربران اینترنت پرسرعت در سراسر کشور برگزار می‌کند و از کاربران می‌خواهد میزان رضایت خود را از سرویس‌دهندگان اینترنت پرسرعت مشخص کنند. براساس آخرین نتایج این نظرسنجی که برای شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ انجام شده، شرکت شاتل در رتبه اول این نظرسنجی با فاصله‌ی جدی از دیگر شرکت‌ها قرار گرفته‌ است. گفتنی‌ست گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات  شاتل در دوره‌های مختلف برگزاری این نظرسنجی همواره موفق به دریافت بالاترین نمره رضایت کاربران شده است.
این طرح به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره‌های مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار می‌شود و در آن کاربران طی یک نظرسنجی، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارایه کننده‌ی اینترنت پرسرعت، اینترنت بی‌سیم ثابت و ارتباطات ماهواره‌ای را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. می‌توانید جزییات امتیازهای کسب شده‌ی اپراتورها را در جدول منتشر شده در سامانه ارزیابی میزان رضایت کاربران مشاهده فرمایید.

  • ۹۹/۰۸/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">