ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رفع ممنوعیت فروش الکترونیکی دارو

| دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تعمیم قواعد و روش‌های تجارت الکترونیکی در خصوص فروش و تحویل دارو موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر روز شنبه به ریاست حسن روحانی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضا تشکیل شد.

در این جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین حضور خود به عنوان ریاست قوه مقننه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی گزارشی درباره ضرورت جذب و استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی و مالی ایرانیان خارج از کشور برای تحقق جهش تولید ارائه کرد و مقرر شد پیشنهادهای لازم در جلسات آینده این شورا مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

در این جلسه همچنین پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی برای ارائه مشوق‌های مالیاتی به شرکت‌هایی که در سال ۹۹ درخواست پذیرش در بورس ارائه کنند و از شرایط لازم برخوردار باشند مطرح شد و مورد تأیید اعضای این شورا قرار گرفت.

همچنین در این جلسه درباره استفاده از اسناد الکترونیکی و داده پیام در خصوص فروش و تحویل دارو که در ماده شش قانون توسعه تجارت الکترونیک موضوع استثنا قرار گرفته بود تبادل نظر شد و شورای عالی با پیشنهاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مورد تعمیم قواعد و روش‌های تجارت الکترونیکی در خصوص فروش و تحویل دارو موافقت کرد.

  • ۹۹/۰۳/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">