ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روسیه آماج بیشترین حملات سایبری

| يكشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

بیشترین حملات سایبری کل تاریخ اینترنت علیه روسیه انجام می‌شود.
به گزارش سایبربان؛ کارشناس نهاد ریاست جمهوری روسیه در امور توسعه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات و زیرساخت ارتباطات تاتیانا ماتوِیِوا در مجمع بین‌المللی اقتصادی سنت پترزبورگ اعلام کرد روسیه در حال حاضر بیشترین میزان حملات سایبری را در کل تاریخ اینترنت تجربه می‌کند. 

به گفته این کارشناس، این حملات و مشکلات تمام آسیب‌پذیری‌ها و نقطه‌ضعف‌هایی را که در این زمینه در روسیه وجود داشتند آشکار می‌کند. بر همین اساس، بایستی توجه ویژه‌ای به امنیت اطلاعات در روسیه داشت. 

ماتویوا خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت‌های خارجی خصوصا آن‌هایی که در زمینه امنیت اطلاعات کار می‌کنند، اخیرا روسیه را ترک کرده‌اند. این به ما امکان می‌دهد تمام تلاش‌های خود را تجمیع کنیم، تمام تلاش‌های خود را بسیج کنیم و اقدام به جایگزینی واردات کنیم. این تنها راه است - همه‌جا، در همه‌چیز، از سخت‌افزار گرفته تا نرم‌افزار، نرم‌افزار حرفه‌ای - ازنقطه‌نظر مسائل مربوط به امنیت اطلاعات. 

  • ۰۱/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">