ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه بیمه تأمین اجتماعی برای شاغلان دورکار کسب و کار‌های مجازی صبح امروز رونمایی شد.

به گزارش صدا و سیما؛ این سامانه با حضور مدیر اداره تعمیم بیمه‌های اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی رونمایی شد.
براساس تفاهم نامه همکاری اتحادیه کسب و کار‌های مجازی و سازمان تأمین اجتماعی از این پس افرادی که در کسب و کار‌های مجازی بدون رابطه استخدامی فعالند و به اصطلاح دورکاری می‌کنند و دستمزد مستقلی ندارند، می‌توانند داوطلبانه از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار شوند.
سامانه بیمه تأمین اجتماعی برای شاغلان دورکار کسب و کار‌های مجازی از طریق پایگاه اینترنتی اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی به نشانی www.ecunion.ir در دسترس علاقه‌مندان فعال در این زمینه قرار گرفته است.

رضا الفت نسب عضو هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی به موضوع بیمه افراد شاغل در فضای دور کار اشاره و اظهار کرد: از سال ٩٧ با ابلاغ آقای نوربخش، مدتی طول کشید تا سامانه هم از سوی اتحادیه کسب و کار و سازمان تامین اجتماعی آماده شود و با تعویق کرونا در نهایت امروز رونمایی شد.
وی ادامه داد: افراد شاغل در فضای دورکار که فاقد رابطه استخدامی با کسب و کار های مجازی هستند از سامانه می توانند درخواست خود را اعلام کنند.
الفت نسب خاطرنشان کرد: در مرحله اول کسب و کار های عضو اتحادیه که شامل ١٧٠٠ کسب و کار است مشمول شده و در قدم بعدی سایر افراد و کسب و کار ها می توانند استفاده کنند.
متقاضیان فرم را پر کرده و با انتخاب شهر، منطقه اداره تامین اجتماعی مدنظر را انتخاب می کنند.
کد پیگیری بعد از انتخاب به صورت سیستمی برای کسب و کار مربوطه ارسال و تایید یا عدم تایید صورت می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">