ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیسی: کندی سرعت اینترنت با فوریت رفع شود

| سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس‌جمهور با اشاره به فراگیرشدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب‌وکار مردم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه عصر روز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به افزایش برودت هوا و مصرف گاز در کشور، ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه‌های ذی‌ربط دولت برای تأمین گاز مصرفی خانه‌های مردم و واحدهای اداری و تجاری، بر اهمیت مدیریت مصرف تأکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه تکمیل فاز 11 مجتمع پارس جنوبی در سال‌های گذشته می‌توانست در رفع ناترازی گازی نقش مؤثری داشته باشد، اظهار داشت: بعد از ترک کار توسط شرکت‌های خارجی، عملیات تکمیل این فاز با قوت ادامه می‌یابد و در آینده نزدیک به مراحل نهایی خواهد رسید.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب‌وکار مردم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">