ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس‌جمهور بیان داشت: امروز باید سرمایه‌گذاری در بخش سلامت، بهداشت، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد دیجیتالی و در زمینه دولت الکترونیک را تشدید کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، کاهش آمار میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را بسیار نگران کننده خواند و گفت: آماری که امروز در جلسه ستاد ارائه شد نشان می دهد که میزان مراعات مردم از ۸۲ درصد به ۶۲ درصد در هفته گذشته رسیده که این بسیار نگران کننده است چرا که اگر مردم به هشدارها و آموزش های عمومی توجه نکنند در ماه های پیش رو با یک مشکل بزرگی مواجه می شویم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سرمایه گذاری در دوران کرونا و پساکرونا اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری ها از برخی امور باید به امور ضروری تر هدایت شوند. امروز سرمایه گذاری در بخش سلامت، بهداشت، اقتصاد دانش بنیان، اقتصاد دیجیتالی و دولت الکترونیک را باید تشدید کنیم.

روحانی همچنین بر ضرورت انجام امور و خدمات عمومی از طریق الکترونیکی تاکید کرد و گفت: هر کاری را می‌توانیم از طریق الکترونیکی انجام دهیم باید همین کار را بکنیم و از مراجعه حضوری جلوگیری شود.

رییس‌جمهور گفت: از جمله این امور دریافت عوارض بین راهی است که آلودگی را منتقل می‌کند و ضروری است که دریافت عوارض از طریق الکترونیکی انجام شود. روحانی تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا با کاستن از مراجعات حضوری غیرضرور و انجام امور از طریق الکترونیکی با مشکلات کمتری از این ایام سخت عبور کنیم.

  • ۹۹/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">