ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زردی من از تو سرخی تو از من

| يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۸۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - نشست خانوادگی فناوری اطلاعات هم برگزار شد. این نشست تقدیر از مدیران دولتی بود که به ناچار چند تا خصوصی هم دعوت شده بودند. خلاصه تقدیر از خودمون اینا بود ولی جلوی چشم جمع.

خیلی جالب بود کسانی که بالای پانل بودن به هم دیگه لوح می دادند و از هم دیگر برای برگزاری این نشست و زحماتی که در کنار هم کشیده بودند تشکر می کردند.

من فکر می کنم اگر هزار نشست ملی، غیر ملی، خانوادگی یا غیر خانوادگی هم برگزار بشود باز هم نتیجه همین شود. ولی ظاهراً این بار قرار بود جلوی جمع به مراتب بزرگتر و با حضور خبرنگاران و عکاسان بیشتر دوباره تجدید خاطره شود. خلاصه زردی من از تو سرخی تو از من! من از تو تشکر می کنم تو از من تشکر کن. دوباره من از تو تشکر می کنم تو از من تشکر باز دوباره...

جالب آنکه از وزارت ICT که ظاهراً مسوول IT کشور شده است هیچ اثری یافت نشد و جالب تر اینکه معاون وزیر ارتباطات به نیابت از رییس شورای عالی انفورماتیک بالا رفت و گزارش تن نما ببخشید نماتن را داد!

از جماعت خبرنگاران هم یک نفر بالا رفت.آخر این چیزها چه دخلی به خبرنگاران دارد آنها فقط باید از ما عکس بگیرند و حرف های ما را چاپ کنند. زیاد هم حرف بزنند دخلشان را می آوریم و از طریق سازمان آگهی ها کارمان را پیش می بریم. بعضی از خبرنگارها هم خوشبختانه اصلاً توی باغ که نیستند هیچ تو خیابان نزدیک باغ هم نیستند.

ببخشید آقا اصلاً این حرف ها به شما چه ربطی دارد ما یک خانواده بزرگ و خوب هستیم که حرف دیگران هم برایمان مهم نیست بقیه بروند به کار خودشان برسند.

شما هم همینطور بفرمایید آقا! اگه می تونید شما هم خانواده تشکیل بدهید.

  • ۸۴/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">