ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اقدامات صورت گرفته سبب شد مدتی که برای ثبت شرکت‌ها لازم است کاهش پیدا کند؛همچنین درخواست ثبت شرکت‌ها نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ذبیح الله خداییان با اشاره به قوانین موجود در راستای بهبود وضعیت کسب و کار در کشور، افزود: در صدر قانون برنامه ششم، فضای کسب و کار به عنوان یکی از محور‌های اصلی بهبود ذکر شده است.
خداییان با اشاره به موانع موجود در کسب رتبه مورد نظر، اعلام کرد: قسمتی از این موضوع ریشه در دولتی بودن اقتصاد دارد.
خداییان با بیان اینکه حدود ۵ شاخص از شاخص‌های بهبود کسب و کار به طور مستقیم و غیر مستقیم قوه قضاییه در آن‌ها فعالیت دارد، گفت: اقدامات انجام شده سبب شد مدتی که برای ثبت شرکت‌ها لازم است کاهش پیدا کند؛ همچنین درخواست ثبت شرکت‌ها نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: از دیگر محورهای تسریع در ثبت شرکت‌ها مبادله برخط با وزارت ارشاد و روزنامه رسمی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری در تمامی استانها، الکترونیکی کردن ثبت درخواست پلمب دفاتر تجاری است.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه بخشی از طرح تحول قوه قضاییه بر بهبود فضای کسب و کار اختصاص دارد، گفت: ستاد‌های استانی اقتصاد مقاومتی، دستور تشکیل دادگاه‌های تجاری از مواردی است که قوه قضاییه در این راستا انجام داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">