ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زورآزمایی ترامپ و کنگره بر سر دو غول فناوری

| سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

دموکرات‌ها بلافاصله بعد از در دست گرفتن اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند ترامپ را به چالش بکشند و تحقیقاتی را در مورد عملکرد وی بر علیه شرکت‌های فناوری به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در جریان این تحقیقات عملکرد ترامپ بر علیه دو شرکت فناوری یعنی امازون و شرکت مخابراتی ای تی اند تی بررسی می شود.

آدام شیف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان امریکا در این مورد گفته است: دموکرات ها می خواهند پی ببرند که آیا ترامپ رئیس جمهوری آمریکا  در تلاش برای مجازات شرکت آمازون و همین طورمقابله با ادغام ای تی اند تی با تایم وارنر قوانین را نقض کرده و از قدرت خود سوءاستفاده کرده است یا خیر.

منتقدان ترامپ می‌گویند وی به منظور تلافی کردن حملات رسانه ای واشنگتن پست بر علیه خود که تحت مدیریت جف بزوس رئیس آمازون است، از شرکت پست آمریکا خواسته تا مبالغ بیشتری برای ارسال مرسوله های آمازون دریافت کند.

از سوی دیگر مخالفت ترامپ با ادغام دو شرکت ای تی اند تی و تایم وارنر نیز ناشی از مواضع خصمانه سی ان ان بر علیه وی است. سی ان ان از زیرمجموعه‌های تایم وارنز است و ترامپ بیم دارد که ادغام دو شرکت ای تی اند تی و تایم وارنر بر قدرت سی ان ان بیفزاید.

به نظر می رسد برتری دموکرات ها در مجلس نمایندگان این کشور به آنها امکان داده تا خواستار دریافت اطلاعات و مدارک بیشتری در مورد عملکرد ترامپ شوند و حالا وی باید با چالش های بیشتری دست و پنجه نرم کند.

  • ۹۷/۰۸/۲۲

ترامپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">