ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زیرساخت نسخه الکترونیکی آماده نیست

| سه شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۴:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران ، با اشاره به الزام نسخه نویسی الکترونیک از اول دی ماه ۱۴۰۰، گفت: ما زمان زیادی برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ناطقی، افزود: نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک به صورت فوری به دانشگاه‌ها اعلام شده است و ما زمان زیادی برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها نداریم. از ابتدای ماه آتی اگر خدمتی بر اساس نسخه نویسی الکترونیک وارد نشده باشد مشمول کسور خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع آموزش از دیگر مسائل مهم هست که در دو هفته آینده هر هفته دو جلسه به صورت آنلاین در بستر HIS برگزار خواهد شد و یک کلیپ آموزشی نیز تهیه شده که برای بیمارستان ارسال می‌شود و بعد در بیمارستان‌ها به صورت آبشاری این آموزش‌ها انجام شود. در این مسیر با چالش‌هایی همچون عدم تطابق کدینگ بین دو سامانه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت، عدم شناسایی برخی از افراد در سامانه شناسایی مواجه هستیم. ما نباید بترسیم و باید به سمت رفع آنها حرکت کرده و اقدام کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: کار جهادی را نباید سبک گرفت. جلسات روزانه تیم مدیریتی بیمارستان با نظارت مستمر رئیس بیمارستان باید برگزار شود و چالش‌ها و مشکلات به سرعت با ما در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شود تا برای رفع آنها اقدام کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">