ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: الزامات تاریخی و تجربی تامین اجتماعی حاکیست که این سازمان برای بقا در این برهه که همگان به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌روند، باید طرح ۳۰۷۰ را اجرا کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ، حسین امیری‌گنجه در جلسه شورای هماهنگی مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائل امروز سازمان تامین اجتماعی طرح ۳۰۷۰ است، اظهار کرد: طرح 3070 رسالتی مهم است که با توجه به گستره و فضای سازمان به لحاظ افزایش ذینفعان که از مرز ۴۲ میلیون نفر در حال گذر و در استان نیز به حدود ۴ میلیون نفر رسیده است،‌نیازمند نگاهی ویژه است.
وی ادامه داد: نمی‌توان با نگاه و روش گذشته نسبت به سازمانی که هر روز در معرض تغییر است، کارهای مثبتی انجام داد. مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با ایجاد این طرح و تدوین و ابلاغ آن به استان‌ها به عنوان ۳۰۷۰ یعنی ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری این سازمان به ذینفعان؛ گامی بزرگ در غیرحضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی برداشته است.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با بیان اینکه در شرایط کنونی به علت وجود برخی مشکلات و تورم، سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفت عزمی جدی برای کاهش مراجعات ارباب رجوع داشته باشد، افزود: این طرح که برای کاهش حضور ارباب رجوع به شعب و راحتی و تسهیل دسترسی به خدمات حضوری سازمان به صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده،‌دو استراتژی را دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه یکی از استراتژی‌های این طرح، بقای سازمان است، افزود: الزامات تاریخی و تجربی تامین اجتماعی حاکی از این است که سازمان برای بقای خود در این برهه که همه به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌روند، باید این طرح را اجرائی کند. 
امیری‌گنجه با بیان اینکه مراجعات مردم به تامین اجتماعی در دنیا کم است، بیان داشت: ازدحام زیاد در شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی در ایران، ارائه و کیفیت خدمات انجام‌شده یا در حال انجام را زیر سئوال می‌برد.  بنابراین اقدام به غیرحضوری کردن خدمات نه تنها حضور فیزیکی افراد را کمتر می‌کند؛ بلکه اقدام بسیار مهمی در جهت ارائه باکیفیت خدمات و ضامن بقای سازمان تامین اجتماعی است.
وی تاکید کرد: بنابراین استان‌های کشور به اجرای طرح ۳۰۷۰ روی آورده‌اند و ما تصمیم گرفتیم در شورای هماهنگی رفاه این طرح امیدبخش را مطرح نماییم. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">