ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان فاوای شهرداری تهران تذکر گرفت

| يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه برخی اعلام کرده اند که مسیر دستیابی به اطلاعات از طریق سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران(فاوا) سخت است.

به گزارش فارس علی اعطا عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش ارایه شده از سوی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشتاز بوده و اقدامات انجام شده در این حوزه از سوی شهرداری بعضاً از دستگاههای اجرایی دیگری که مسئولیت مستقیم تری داشتند کارا تر بوده است.

وی افزود: بخش عمده ای از خدمات انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بوده است که جا دارد از همه نیروهای این معاونت در همه بخش ها تشکر ویژه کرد.

اعطا گفت: ارزیابی ها نشان می دهند شهرداری تهران در بحث اطلاع رسانی با موضوع کرونا بسیار خوب ظاهر شده است و در همین مدت بیش از ۴٠٠ برنامه رادیویی و تلویزیونی به سمع و نظر شهروندان رسیده که مرکز ارتباطات شهرداری تهران در تهیه و تولید آن نقش داشته است.

سخنگوی شورای شهر تهران به طرح سوالی از معاون شهردار تهران پرداخت و گفت: برخی اظهارات مبنی بر این است که تحریم ها در حوزه خدمات رسانی ما را با چالش هایی روبه رو کرده است، شهرداری تهران در همین زمینه فعالیت های دیپلماسی نیز انجام داد. اما به لحاظ تامین تجهیزات و امکانات اطلاعات دقیقی در دست نیست و چالش های که شهرداری با آن مواجه شده مشخص نیست.

اعطا تاکید کرد: اعضای شورای شهر بعضا در دسترسی به اطلاعات با مشکلاتی مواجه می شوند و بعضی از سازمان ها حتی اعلام کردند که اطلاعات لازم در این زمینه را نمی توانند از فاوای شهرداری دریافت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">