ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ساعات ترافیک ارسال پیامک اعلام شد

| يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نظارت و مدیریت شبکه همراه اول گفت : 11صبح تا 15 و ساعت 18 تا 20 شب پر ترافیک ترین ساعات ارسال پیام کوتاه است.

محمد حسین فلاح اصغری در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در این ساعات شبانه روز بیشترین پیام کوتاه از جانب کاربران همراه اول در سراسر کشور ارسال می شود.

وی خاطر نشان کرد: به رغم به ترافیک بالا در این ساعات، کاربران همراه اول به راحتی می توانند پیام کوتاه خود را ارسال کنند و با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

این مقام مسئول ساعات اولیه صبح را کم ترافیک ترین زمان ارسال پیام کوتاه دانست و گفت: در مقایسه با ساعات دیگرروز حجم ترافیک ارسال پیام کوتاه در این ساعات پایین است .

فلاح اصغری زمان مشخصی را برای ارسال پیام کوتاه به کاربران همراه اول توصیه نکرد و گفت که کاربران همراه اول در تمام طول 24 ساعت می توانند بدون هیچ گونه مشکلی پیام کوتاه ارسال کنند.

به گفته این مقام مسئول چنانچه گوشی تلفن همراه کاربر خاموش نبوده و یا این که از شبکه خارج نشده وبا مشکل فنی همراه نباشد پیام کوتاه بدون هیچ مشکلی به مقصد می رسد.

این مقام مسئول به اپراتور های ارائه دهنده خدمات پیامک توصیه کرد که در ساعات پر ترافیک از ارسال پیامک انبوه خوداری کرده و در مابقی ساعات پیام کوتاه ارسال کنند .

کاربران همراه روزانه در حدود 50 میلیون پیام کوتاه ارسال می کنند.

  • ۸۷/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">