ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه بازارگاه یا اصلاح شود یا تعطیل

| سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی اتحادیه سراسری مرغداران میهن با اشاره به نارضایتی تولیدکنندگان از عملکرد سامانه بازارگاه،گفت: اگر وزارت جهادکشاورزی نمی‌تواند این سامانه را اصلاح و ساماندهی کند، کلاً آن را تعطیل کند.

ناصر نبی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد از عملکرد سامانه بازارگاه، اظهارداشت: تولیدکنندگان طی تماس‌هایی که با اتحادیه داشته‌اند به شدت از عملکرد سامانه بازارگاه ناراضی هستند و از وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهند اگر نمی‌تواند این سامانه را اصلاح و ساماندهی کند، کلاً آن را تعطیل کند.

وی ادامه داد: مشکلات و موانعی که سامانه بازارگاه در توزیع نهاده‌های دامی ایجاد کرده باعث شده که واردکنندگان نیز مایل به واردات نهاده‌های نباشند.

این فعال بخش خصوصی گفت: در گذشته وقتی نهاده وارد می‌شد در اختیار اتحادیه‌های مربوطه قرار می‌گرفت و اتحادیه آن را بین تولیدکنندگان توزیع می‌کرد البته در صورت کمبود ممکن بود برخی مرغداران نهاده کمتری بگیرند اما الان وضعیت بازارگاه به صورتی است که بسیاری از مرغداران اصلاً نهاده‌ای با نرخ مصوب دریافت نمی‌کنند و این شرایط تولید را با بحران مواجه کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">