ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه کارگزاری مفید از دسترس خارج شد

| يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر

در آغاز معاملات امروز بورس سامانه معاملاتی کارگزاری مفید از دسترس خارج شده و مشتریان این کارگزاری نمی‌توانند به منظور خرید و فروش وارد سامانه معاملاتی خود شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در آغاز معاملات امروز بورس هر دو سامانه معاملاتی کارگزاری مفید برای مدتی از دسترس خارج شده و مشتریان این کارگزاری نمی‌توانند به منظور خرید و فروش وارد سامانه معاملاتی خود شوند. این در حالی است که در روزهای اخیر اختلال در این سامانه به نسبت ماه گذشته کمتر شده بود و میزان رضایتمندی مشتریان این کارگزاری کمی بهبود یافته بود. همچنین اپلیکیشن همراه این کارگزاری نیز با اختلال مواجه است. البته به نظر می‌رسد سامانه ایزی‌تریدر این کارگزاری اگر چه با اختلال ولی مجددا آماده خدمات شده است.

مشکلات در سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها از یکسو و اختلال در سامانه معاملاتی بورس در ماه‌های اخیر موجب شده تا بسیاری از معامله‌گران درخواست تقویت هسته معاملاتی بورس و کارگزاری‌ها را داشته باشند.

  • ۹۹/۰۵/۱۹

سازمان بورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">