ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سایت ایرانسل در دسترس نیست

| شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ | ۲ نظر

ITanalyze.ir – امروز و همزمان با آغاز ثبت نام و واگذاری سیم کارت های ایرانسل که با مشکلاتی هم همراه بود بسیاری از مردم به دنبال لیست مراکز عرضه این سیم کارت ها بودند.

در نخستین ساعات واگذاری سیم کارت های ایرانسل بسیاری از کسانی که متقاضی خرید این سیم کارت ها بودند به دنبال یافتن آدرس مراکز عرضه بودند. این درحالی است که پیش از این شرکت ایرانسل اعلام کرده بود که سیم کارت های خود را از طریق دفاتر ممتاز خدمات ارتباطی عرضه خواهد کرد لیکن لیست و آدرس این مراکز مشخص نشده بود که این موضوع موجب سردرگمی برخی از خریداران شد.

این در حالی است که اگرچه روز نخست واگذاری سیم کارت های ایرانسل با مشکلاتی همراه بود اما مراجعه به سایت شرکت ایرانسل واقع در آدرس www.irancell.ir نشان می دهد که سایت این شرکت نیز از ارایه سرویس خارج شده و به این ترتیب امکان دسترسی به لیست مراکز عرضه کننده سیم کارت های ایرانسل از طریق سایت شرکت مدکور نیز فراهم نشد.

بر اساس این گزارش این شرکت در قالب آگهی در برخی از نشریات اقدام به معرفی مراکز عرضه سیم کارت های ایرانسل کرده که ظاهراً به میزان کافی نبوده است. به هر تقدیر جا داشت تا این شرکت پیش از آغاز واگذاری ها تدابیری از این دست را مد نظر قرار می داد اگرچه روابط عمومی این شرکت بابت وضع به وجود آمده در ثبت نام های امروز از مردم عذرخواهی کرد.

  • ۸۵/۰۷/۲۹

نظرات  (۲)

قبل از ضهر هم که سایتشون روبراه بود خبری از لیست مراکز توزیع نبود. فقط همون دعوت به همکاری بود.
بابا این که همش فرم دعوت به همکاری رو میاره................!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">