ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل ثبت احوال اصفهان با اشاره به شایعه افشای اطلاعات محرمانه مردم در شبکه‌های اجتماعی گفت: سرقت الکترونیکی اطلاعات سجلی ایرانیان شایعه است و امکان دسترسی به محتوای مهم ملی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، حسین غفرانی کجانی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان افزود: محتوای سجلی افراد بر بستر اینترنت نیست و از طریق شبکه داخلی ملی تبادل می‌شود.

وی بیان کرد: نهادهای اداری برای بهره‌گیری و صحت سنجی  هویتی به گنجینه کلی اطلاعات دسترسی ندارند و امکان افشای آن نیست.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان اضافه کرد: سازمان ثبت احوال اطلاعات محرمانه افراد را در اختیار هیچ فرد حقیقی و حقوقی قرار نداده است و تنها دستور مقام‌قضایی بر این قانون برتری دارد.

وی با اشاره به ثبت موالید در استان اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم این سازمان ثبت سریع وقایع تولد و فوت برای نظام برنامه‌ریزی کشور است و به همین خاطر عملکرد ادارات شهرستانی در این خصوص رصد می‌شود.

غفرانی به نرخ رشد جمعیت در اصفهان اشاره کرد و گفت: میانگین این شاخص در یک سال گذشته استان به ازای هر هزار نفر  ۱۱ تولد انجام شده است.

وی اداره ثبت احوال تیران و کرون را در ثبت وقایع حیاتی جزو شهرستان‌های برتر استان دانست و گفت: رضایت ارباب رجوع از این نهاد در ارائه خدمات هویتی احراز شده است.

فرماندار تیران و کرون در این نشست به فعالیت ثبت احوال شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: رضایت‌مندی ارباب رجوع از خدمات این نهاد وجود داشته و نارضایتی گزارش نشده است.

مجید حججی افزود: جمعیت جوان این شهرستان یک فرصت به شمار می آید و افزایش جمعیت و نرخ رشد آن به عنوان دغدغه مطرح است.

وی به ارائه خدمات هوشمند هویتی اشاره کرد و گفت: صدور کارت ملی مکانیزه و تعویض شناسامه ها در حال انجام و همکاری و اطلاع رسانی در خصوص انجام به موقع وقایع حیاتی دنبال می شود.

این نشست با هدف بررسی وضعیت عملکرد ثبت احوال و قدردانی از رییس و کارکنان ثبت احوال تیران و کرون در کسب رتبه برتر ثبت موالید در بین دیگر ادارات شهرستان های استان اصفهان انجام شد.

تیران و کرون با بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.

  • ۰۰/۰۹/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">