ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: در جلسه امروز این شورا، سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی»، سند «راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی» و «زیست‌بوم سیستم عامل بومی» بررسی خواهد شد.

شورای عالی فضای مجازی با 3 دستور کار تشکیل جلسه می‌دهد/ سند «راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی» در دست بررسی
محمد حسن انتظاری، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جلسه امروز این شورا که از اعضا برای حضور در آن دعوت شده است، اظهارداشت: در دستور کار امروز جلسه 3 موضوع برای بررسی وجود دارد.

وی گفت: سند «صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی» در جلسات گذشته مورد بررسی قرار گرفته و بررسی این موضوع در جلسه امروز هم ادامه خواهد داشت.

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی افزود: همچنین در جلسه امروز سند «راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی» هم بررسی خواهد شد.

انتظاری گفت: موضوع دیگر در دستور کار جلسه امروز، «زیست‌بوم سیستم عامل بومی» قید شده است.

وی در واکشن به این صحبت خبرنگار فارس که گفت: صحبت از سیستم عامل بومی شد که اخیراً خبری مبنی بر توقف فعالیت موتور جست وجوی یوز را هم داشته ایم، اظهارداشت: باید ببینیم که ماجرا چیست و شاید احتمالاً در جلسه پیش روی در این زمینه هم صحبتی مطرح شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">