ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: سکوهای فیلتر شده با ابزارهای فنی به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند.
به گزارش فارس، جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر دیروز به ریاستابراهیم رئیسی در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه این نشست گفت: سکوهای فیلتر شده با ابزارهای فنی به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند.
وی در این باره گفت: ما قبلا می‌گفتم که سکوی خارجی باید تعهد بدهد، الان با توجه به تجارب یکساله و پیشرفت‌هایی که حوزه داشتیم دو جایگزین پیدا شده است.
وی اضافه کرد: سکوها یا در دسترس هستند، یا ما را تحریم کردند، یا اینکه مسدود هستند، آنهایی که تحریم کردند را قرار شد مجوز یک ابزار تحریم شکن داده شود، درباره مسدود شده ها هم اگر کسی به نمایندگی از آنان یا با واسطه توانست این مذاکره را انجام دهد که قوانین و مقررات ما رعایت کنند که مشکلی نیست.
وی اضافه کرد: الان کار شروع شده و ابزارهای فنی که بتوانند در چارچوب قوانین کشور  فعالیت را ایجاد کنند، در حال آزمایش هستند ، من خودم یکی دو نمونه آزمایشی را آزمایش کردم کارشان خوب بوده است. یعنی از طریق سکوهای داخلی با ابزارهای فنی توانسته اند سکوهای خارجی را با رعایت قوانین و مقررات در دسترس قرار دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">