ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت های تلفن همراه بیمه می شوند

| سه شنبه, ۲۰ دی ۱۳۸۴، ۰۷:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

سعید کریمی- همزمان با آغاز سری جدید ثبت نام، بیمه سیم کارت های تلفن همراه آغاز می شود.

« زهیر طیب» نائب رییس انجمن دفاتر خدمات ارتباطی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: خریدهای پراکنده شرکت مخابرات ایران از شرکت های مختلف تولید کننده وارد کنند سیم کارت باعث شده است مشکلات زیادی از جمله سوختن سیم کارت برای مشترکان تلفن همراه بوجود آید.

وی خاطر نشان کرد: طبق تحقیقات به عمل آمده به طور متوسط 3 نفر از یک هزار نفری که سیم کارت صفر خود را دریافت می کردند، پیش از فعال کردن آن با سیم کارت سوخته مواجه می شدند.

وی اظهار داشت: در همین راستا مشترکان تلفن همراه می توانند با خرید بیمه نامه سیم کارت تلفن همراه، سیم کارت های خود را حداقل دو بار در سال در برابر خطر سوختن یا مفقودی بیمه کنند.

طیب در خصوص نحوه عملکرد این بیمه نامه ها گفت: دارندگان این بیمه نامه می توانند بعد از تماس با دفاتر خدمات ارتباطی و اعلام مفقودی یا سوختن سیم کارت خود درهر کجایی از کشور که باشند سیم کارت جدید خود را از مخابرات محل مورد نظر دریافت نمایند.

وی افزود: اجرای این طرح باعث می شود مرحله تامین خسارت حذف شده و ما از طریق نظام پرداخت الکترونیکی مبلغ مورد نظر را به حساب مخابرات واریز خواهیم کرد.

نائب رییس انجمن دفاتر خدمات ارتباطی خاطر نشان کرد: هزینه بیمه سیم کارت تلفن همراه 20 هزار ریال و مدت اعتبار آن یک سال است و همزمان با آغاز سری جدید ثبت نام ها اقدامات اجرایی آن آغاز خواهدشد.

وی در پایان اظهار داشت: دارندگان این بیمه نامه تا سقف 10 میلیون ریال در برابر حوادث منجر به نقص عضو بیمه خواهند شد.

  • ۸۴/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">