ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت150 هزار تومانی با تاخیر می آید

| سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

یک مقام آگاه از عدم ارائه سیم کارت اپراتور دوم تلفن همراه در موعد مقرر یعنی شهریورماه سال جاری خبر داد.

این مقام آگاه به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت:‌ در حال حاضر دو شریک ایرانسل در اپراتور دوم یعنی نوکیا با همکاری صا ایران و نیز هوواوی چین اقدام به تملک زمین در استانهای تحت پوشش خود کرده‌اند.

وی ادامه داد: تنها شرکت چینی هوواوی است که به سرعت پروژه خود را به جلو می برد.

این مقام آگاه تأکید کرد: هوواوی در چندین استان چون کرمانشاه، قم و تبریز اقدام به تملیک زمین و احداث سایت در بخش ساختمانی کرده است.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال این شرکت در تبریز کار احداث 10 سایت در بخش ساختمانی را آغاز کرده و به احتمال فراوان نیز کار احداث این سایتها در کرمانشاه از هفته آینده اغاز خواهد شد.

این مقام آگاه گفت: از بین 4 پیمانکار ایران تنها نوکیا و هوواوی حاضر به ارایه تعهد برای تأمین حداقل 80 درصد تجهیزات لازم پروژه در زمان تحریم احتمالی و یا کنار کشیدن و ضعف شرکت های داخلی شده اند.

وی افزود: دو شرکت اریکسون و آلکاتل با اینکه دو منطقه شامل استانهای بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و یزد را در اختیار دارند هنوز فعالیتی در این رابطه آغاز نکرده اند.

این مقام آگاه تصریح کرد: این دو شرکت سوئدی و فرانسوی هنوز حاضر به ارائه تعهد به ایرانسل نشده‌اند.

گزارش فارس حاکی است: اگر شرکت ایرانسل که مجری انجام پروژه اپراتور دوم در کشور است تا مرداد ماه سال 85 سیم کارت‌های خود را به مشترکان واگذار نکند، مشمول جریمه خواهد شد.

شرکت ایرانسل (مجری اپراتور دوم تلفن همراه) در دوره بهره‌برداری 16 میلیون خط تلفن همراه واگذار خواهد کرد که قریب به 10 میلیون آن در سه سال اول توزیع خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: سیم‌کارت‌های ارایه شده از سوی شرکت ایرانسل نیز معادل یک سوم قیمت جاری در بازار عرضه‌کننده خدمات مختلف به مشتریان ایرانی خود خواهد بود.

  • ۸۵/۰۳/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">