ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شبکه ارتباط سیار اضطراری ایجاد شد

| چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

امکان مدیریت بحران حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی با ایجاد شبکه مستقل ارتباطات سیار با همکاری اپراتور اول در استان تهران فراهم شد.

ولی الله نجمی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران با اعلام این خبر گفت: این شبکه با 7 دستگاه BTS ‌سیار و یک دستگاه سوئیچ با آنتن های هیدرولیک نصب شده در کانتینر برای 50 هزار شماره و بر روی باند فرکانسی مستقل در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همه تجهیزات شبکه پرتابل بوده و لینک‌های آن رادیویی و ماهواره‌ای است، بنابراین در زمان بحران به دلیل زمینی نبودن لینک‌های ارتباطی دچار آسیب‌ نمی شوند و ارتباط تلفنی برقرار خواهد شد.

نجمی افزود: شبکه مذکور از طریق کانتینرهای سیار و یا بالگرد قابل انتقال به محل حادثه است و در ساعات اولیه بروز حادثه قابل راه‌اندازی است و برای کل کشور نیز مورد استفاده خواهد بود.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد: این شبکه ضمن مستقل و غیر تجاری بودن، قابلیت ارتباط با شبکه تلفنی موجود و سیار اپراتورها را نیز خواهد داشت.

  • ۸۶/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">