ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر فناوری هند با اشاره مستقیم به توئیتر، فیس بوک، لینکدین و واتس اپ هشدار داد شبکه های اجتماعی برای فعالیت در هند باید از قوانین این کشور اطاعت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، راوی شانکار پراساد وزیر فناوری هند به شبکه‌های اجتماعی آمریکایی هشدار داد که باید از قوانین هند اطاعت کنند.

این درحالی است که روز چهارشنبه اختلافات میان دولت نارندا مودی نخست وزیر هند و توئیتر به دلیل شیوه قانونگذاری محتوا در شبکه اجتماعی بالا گرفت.

وزیر فناوری هند هنگام سخنرانی در پارلمان این کشور به طور مستقیم به توئیتر، فیس بوک، لینکدین و واتس اپ اشاره کرد و گفت: آنها می‌توانند در هند فعالیت کنند. اما فقط در صورتیکه طبق قوانین این کشور عمل کنند.

او در این باره افزود: شبکه‌های اجتماعی باید از قانون اساسی هند پیروی کنند و مطیع قوانین این کشور باشند.

روز چهارشنبه توئیتر از اجرای کامل دستور دولت هند برای حذف بیش از ۱۱۰۰ حساب کاربری و پست که دولت هند آنها را اخبار جعلی می‌دانست، سرباز زد و به همین دلیل با سرزنش مقامات این کشور روبرو شد.

توئیتر اعلام کرد تمام محتوای مورد نظر را مسدود نکرده زیرا معتقد است این دستور با قوانین هند همخوانی ندارد. اما این شبکه اجتماعی به طور دائم برخی حساب‌های کاربری را مسدود کرد و دسترسی به برخی دیگر را با توجه به موقعیت جغرافیایی در هند ممنوع کرد.

در همین راستا وزرات فناوری هند از سیاستمداران خواست تا فالوورهای خود را تشویق کنند به شبکه اجتماعی Koo (رقیب هندی توئیتر) بپیوندند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">