ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شناسایی افراد افسرده در توییتر

| يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد افرادی که به افسردگی و اضطراب مبتلا هستند، در حساب کاربریشان در توئیتر بیشتر از عکس های سیاه و سفید و کمتر از عکس های زیبا و چشم نواز استفاده می کنند.

به گزارش فارس به نقل از تک تایمز، نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد افرادی که به افسردگی و اضطراب مبتلا هستند، در حساب کاربریشان در توئیتر بیشتر از عکس های سیاه و سفید و کمتر از عکس های زیبا و چشم نواز استفاده می کنند. بررسی یادشده که توسط موسسه پزشکی پن در آمریکا انجام شده حاکیست بین محتوای پست های هر کاربر در توئیتر و شرایط احساسی وی رابطه مستقیم وجود دارد.

سیستم هوش مصنوعی ابداع شده توسط این موسسه در سه ماهه اول سال 2019 موفق به بررسی 330 میلیون حساب کاربری شده که 68 میلیون حساب کاربری از این مجموعه آمریکایی بوده اند.

تحلیل تصاویر موجود در حساب های کاربری یادشده نشان می دهد افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی عکس هایی با رنگ های کمتر زنده به کار می بردند و ارزش های زیبایی شناختی عکس هایشان کمتر بوده است. همچنین تعداد زیادی از این عکس ها سیاه و سفید بوده اند.

علاوه بر این، افراد افسرده بیشتر تمایل دارند تا عکس های تکی خود را در توئیتر به اشتراک بگذارند و کمتر از عکس های گروهی بهره می گیرند. علت این مساله تمرکز بیشتر افراد مبتلا به افسردگی و هیجان بر روی خود است.

افراد یادشده همچنین بیشتر به استفاده از عکس هایی همراه با متون مختلف و نیز عکس های حیوانات علاقه دارند. در مقابل، افراد فاقد این نوع مشکلات روحی و روانی از عکس های ورزشی، طبیعت، فعالیت های روزمره، وعده های غذایی، وسایل نقلیه و فعالیت های بیرون از منزل هم عکس هایی ارسال می کنند

  • ۹۸/۰۲/۲۹

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">