ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شناسایی افراد بی‌ماسک با دوربین‌های پلیس

| يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بهداشت وزارت بهداشت، با اشاره به جریمه تخلفات بهداشتی، گفت: عابران پیاده که ماسک نمی زنند، با استفاده از دوربین‌های پلیس، شناسایی و جریمه می‌شوند.

به گزارش مهر رئیسی گفت: جریمه افراد دقیقاً مثل کسانی است که کمربند ایمنی را هنگامی رانندگی نمی‌بندند و اگر پلیس ببیند، جریمه می‌شوند و اگر نبیند، جریمه نمی‌شوند.

وی افزود: راننده تاکسی که ماسک نزده به راحتی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شود و رانندگان اتوبوس هم اگر رعایت نکنند، شرکت آن اتوبوس جریمه خواهد شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، در رابطه با جریمه اصناف، گفت: اگر فردی باشد که خودش ماسک نزند، بار اول اخطار کتبی، بار دوم ۳۰۰ هزار تومان، بار سوم یک میلیون تومان و در نهایت آن واحد صنفی که مشتری‌های بدون ماسک هم پذیرفته است، پلمب می‌شود.

وی با اعلام اینکه عابر پیاده را پلیس و ناظرین ببینند، افزود: چهره نگاری با دوربین‌های پلیس صورت می‌گیرد. از همان سیستم که برای برخورد با بی حجابی استفاده می‌شود، برای این افراد نیز استفاده می‌شود.

  • ۹۹/۰۷/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">