ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: شهرداری تهران را موظف کرده ایم که سامانه برخط و یا همین تاکسی آنلاین را طراحی، پیاده سازی و اجرا کند، تا مردم بتوانند از طریق این سامانه تاکسی‌ها را فراخوان کنند.

جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در پاسخ به دانشجو در رابطه با فعالیت تاکسی‌ها در سرویس‌های تاکسی اینترنتی در صورت کمبود تاکسی در خط‌ها اظهار داشت: تاکسی‌ها دو گروه هستند، تاکسی‌های خطی که باید در خط خودشان کار کنند و خروج آن‌ها از خط منوط بر اجازه تشکیلات و سازمانی است که برای آن‌ها گذاشته ایم.

وی افزود: تقاضا برای برخی از خطوط فقط اول صبح و آخر وقت است و تاکسی رانان می‌توانند در بین روز با اجازه‌ی مدیران خطوط در جای دیگری فعالیت کنند. چراکه نمیتوانیم به یک راننده تاکسی بگوییم درحالی که در یک خط مسافری نیست بیکار بنشینید.

تشکری هاشمی بیان داشت:اما تاکسی‌ها گردشی، همین الان هم به این صورت هستند که خودشان در سطح شهر به دنبال مسافر می‌گردند. حالا اگر این مسافر روی یک سیستم هوشمند این پیام را دریافت کند، به ممعنی این است که انتظار ما برای به حداکثر بهره وری رسیدن تاکسی‌ها مرتفع شده است.

او در ادامه گفت: بر همین اساس گفتم که خود ما شهرداری تهران را موظف کرده ایم که سامانه برخط و یا همین تاکسی آنلاین را طراحی، پیاده سازی و اجرا کند، تا مردم بتوانند از طریق این سامانه تاکسی‌ها را فراخوان کنند.

وی افزود: اینکه در این سامانه ها، اتفاقات غیر متعارفی مثل نرخ‌های غیر متعارف و ماشین‌های غیر استاندارد و ... می‌افتد نیز اشکالاتی است که ما باید در جای دیگر رفع کنیم. ولی اینکه تاکسی‌های ما بتوانند به صورت برخط کار کنند، من فکر می‌کنم کمک به مشکلات شهر است، تا اینکه بگوییم خود تاکسی در خیابان بگردد تا مسافر دلخواهش را پیدا کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">