ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در حالی که سرویس‌های ارزش‌افزوده تلفن همراه هنوز هم بسیاری از مشترکان را متضرر و متحمل به پرداخت هزینه اجباری می‌کند سرویس‌های ارزش افزوده تلفن تلفن ثابت نیز به جان جیب مردم افتاده است.

 یک مشترک تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران در تماس با خبرگزاری فارس از پرداخت هزینه اجباری برای سرویس ارزش افزوده تلفن ثابت گلایه کرد.

وی گفت: در حالیکه به دلیل ناآگاهی و توسط کودک این سرویس فعال شده باید برای استفاده نکردن از این سرویس ۱۶۰ هزار تومان بپردازم.

وی گفت: در تماس با مخابرات اپراتور این شرکت اعلام کرد که در بخش ارزش افزوده پورتال مخابرات می‌توانم آیتم‌های فعال را ببینم که پس از مراجعه متوجه شدم ۵ سرویس ارزش افزوده برایم فعال بوده است که این سرویس‌ها یک بار فعال شدند و به صورت ماهانه آبونمان دارند و اصلا از این موضوع اطلاع نداشته‌ام.

به گزارش فارس، شکایت از سرویس‌های ارزش افزوده تلفن ثابت بسیار زیاد است و همواره مشترکان زیادی از این موضوع متضرر می‌شوند. این در حالی که سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه نیز نارضایان زیادی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">