ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صحت اطلاعات حساب‌هادرسایت بانک صادرات

| سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

بانک صادرات ایران در راستای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی ج.ا.ا و به منظور اصلاح و تکمیل اطلاعات هویتی مشتریان امکان آگاهی از وضعیت صحت یا عدم صحت اطلاعات هویتی حساب‌ها را در سایت اینترنتی این بانک مهیا کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در جهت تکمیل بانک جامع اطلاعاتی مشتریان وهمچنین اجرای کامل دستورالمعل‌های بانک مرکزی طی دو مرحله نسبت به اصلاح حساب‌هایی که اطلاعات هویتی آنها ناقص و یا ناصحیح بود اقدام نمود.

این بانک به منظور اطلاع رسانی بیشتر به مشتریان، امکانی فراهم نموده که طی آن مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت بانک صادرات و انتخاب لینک مربوط به اطلاعات هویتی حساب‌ها از وضعیت صحت و یا عدم صحت اطلاعات هویتی حساب‌های خود اطلاع یابند.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران درانجام رسالت خدمات‌رسانی خویش به هموطنان در سراسر کشور و در اجرای دستورالعمل‌های بانک مرکزی ج.ا.ا تاکنون موفق به اصلاح اطلاعات هویتی بیش از 96 درصد از حساب‌های فعال شده است. دراین راستا از سایر مشتریان درخواست می‌نماید جهت تکمیل اطلاعات هویتی حساب‌های خود به شعب این بانک مراجعه کنند.

  • ۹۰/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">