ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صدا و سیما بودجه IT ندارد

| يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۵، ۱۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

سعید کریمی- از سوی سازمان مدیریت بودجه‌ای در بخش فناوری اطلاعات به سازمان صدا و سیما اختصاص داده نشده است.

یک مقام آگاه در سازمان صداو سیما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: برای آغاز فعالیت‌های سازمان صدا و سیما در عرصه تولید محتوا در بستر فناوری اطلاعات به 10 میلیارد ریال بودجه احتیاج است که تا کنون هیچ بودجه‌ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این زمینه به سازمان صدا و سیما اختصاص داده نشده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تولید محتوا با استفاده از بستر فناوری اطلاعات در سازمان صدا و سیما، طرح‌ها و برنامه‌های سازمان در این خصوص آماده شد و فعالیت‌های آن نیز آغاز شده است.

وی تأکید کرد: درفاز اول این طرح‌ها طراحی سایت پرتال سازمان صدا و سیما، عرضه محتوای آرشیو صدا و سیما و به صورت بر خط (Online) و همچنین ارایه دانش نامه،‌ بازی‌های رایانه‌ای و آموزش الکترونیک با استفاده از بستر اینترنت اجرا خواهد شد.

این مقام آگاه در خصوص طرح‌هایی که تا کنون اجرا شده است نیز گفت:‌ ارایه برنامه‌های شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و پنج سازمان صدا و سیما به صورت زنده بر روی اینترنت و همچنین امکان استفاده از آرشیو یک ماه گذشته برنامه‌های فوق از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.iransima.ir از جمله اقداماتی است که از سوی سازمان صدا و سیما در این زمینه اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اعتبارات، در فازهای بعدی ارایه مشاوره‌های پزشکی، خانواده و جوانان از طریق اینترنت،‌ایجاد ماشین‌های جستجو و ترجمه و همچنین امکان خرید و فروش اینترنتی عملیاتی خواهد شد.

  • ۸۵/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">