ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صدا و سیما مجوز IPTV را گرفت

| يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۱ نظر

با توجه به اخذ مجوزسازمان صدا و سیما از سازمان تنظیم مقررات و ابلاغ مخابرات ایران هم اکنون، کار با اپراتورهایی که از طرف صدا و سیما معرفی شده اند شروع شده که برخی متقاضیان آن از جمله دو اپراتور شرکت غدیر و سروش رسانه تجهیزات برای آنها راه اندازی شده است.
فناوران- صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در خصوص ارایه سرویس تلویزیون تعاملی IPTV به اپراتورها گفت: در حال حاضرسرویس IPTV برای حدود 500 مشترک به صورت پایلوت فعال است؛ در واقع مشتریان با اپراتورها در ارتباط هستند و شرکت مخابرات استان تهران، فقط به اپراتورها سرویس ارایه می‌دهیم. بنابراین در صورتی که اپراتورها CRM تجاری خود را فعال کنند می‌توانند به متقاضیان سرویس دهند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران مخابرات ایران از آمادگی کامل شرکت برای نصب تجهیزات و ارایه سرویس IPTV در بستر اینترانت خبر داد و گفت: با توجه به مذاکراتی که با سازمان صدا و سیما انجام شده در حال حاضر آرشیو خوبی در اختیار آنهاست.
وی افزود: موضوع چندرسانه ای که در تلکام رونمایی شد را شرکت آی سیما ارایه می‌دهد که مشترک راحت تر می‌تواند از آن استفاده کند و نیازی نیست مشترک تغییراتی در مودم خود ارایه دهد و در حال حاضر دو اپراتور این سرویس را ارایه می‌کنند.
وی در بحث کیفیت اینترنت مخابرات و پشتیبانی آن گفت: اقداماتی در خصوص افزایش پهنای باند، تزریق IPجدید و پشتیبانی مشترکان انجام شده اما با توجه به افزایش تعداد و انتظارات مشترکان، این حوزه روز به روز نیاز به کار بیشتر است و ما موظفیم که مشترکان را راضی نگه داریم.

نظرات  (۱)

خیلی خوبه اگه سرویس IPTV درست توی ایران راه اندازی بهشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">