ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر بهداشت گفت: تا پایان بهار برای همه مردم و افاغنه‌ای که به صورت قانونی در کشور هستند، پرونده الکترونیکی صادر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی در کنفرانس بیمه سلامت که صبح امروز در بیمارستان شهید رجایی برگزار شد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه یکی از اقدامات وزارت بهداشت پیگیری راهکارهای اقتصادی مناسب در راستای تحت پوشش قرار گرفتن افراد به ویژه افراد آسیب پذیر و مستحق است گفت: نظام درمانی دارویی بهداشتی و تولیدی از حمایت بیشتری در سال ۹۸ برخوردار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه چگونگی تحت پوشش بیمه قرار گرفتن افراد یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت در سال ۹۸ است افزود: سعی کردیم یک راه حل مناسبی برای منطقی‌تر شدن منابع بیمه سلامت پیدا کنیم و در این راستا باید با جمع بندی مناسب نقشه راه خوبی را برای این کار پیدا کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت جدا از نظام بیمه‌ای نیست گفت: در این طرح با توجه به شرایط سعی می‌کنیم تا کمترین فشار بر مردم وارد شود و حمایت بیشتری از بیماران خاص و صعب‌العلاج انجام می‌گیرد.

وی یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت را اجرای طرح پرونده الکترونیکی دانست و گفت: برنامه ما این است که تا پایان بهار طرح پرونده الکترونیکی سلامت برای همه مردم ایران و حتی افاغنه‌ای که به طور قانونی در کشور زندگی می‌کنند پیاده شود.

نمکی به سیستم ارجاع وطرح پزشک خانواده اشاره کرد و افزود: همچنین طرح پزشک خانواده در ۶ استان به صورت پایلوت اجرایی می‌شود و سعی می‌کنیم تا پایان سال آینده این طرح در کشور اجرایی شود. که این اقدام نیاز به پیاده سازی پرونده الکترونیکی سلامت دارد.

به گفته وی، در سال جاری و در قالب طرح تحول سلامت سعی می‌کنیم ماندگاری کادر پزشکی در مناطق کم برخوردارتر به طور کامل انجام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">