ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صفحه الون ماسک در توییتر بسته شد

| سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

الون ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس بدون ارائه هیچ گونه توضیحی از فعالیت در توئیتر کناره گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، الون ماسک در توئیتر بیش از ۳۵ میلیون نفر دنبال کننده دارد و دوشنبه شب اعلام کرد که دیگر در توئیتر مطلبی ارسال نمی‌کند و قصد دارد از این شبکه اجتماعی کناره گیری کند.

عدم ارائه توضیح توسط الون ماسک در مورد تصمیم یادشده باعث شده تا گمانه زنی‌های زیادی در این زمینه انجام شود. اما سابقه جنجال آفرینی وی در توئیتر به علت ارسال پیام‌های عجیب باعث شده تا اکثر صاحب نظران همین مساله را عامل خداحافظی ماسک با توئیتر بدانند.

الون ماسک چندی قبل در توئیتی شگفت انگیز تصریح کرده بود که ارزش سهام شرکت تسلا بیش از حد زیاد است و همین مساله به سقوط چشمگیر ارزش سهام تسلا منجر شد که واکنش تند و خشم سهام داران و اعضای هیئت مدیره این شرکت را به دنبال داشت.

بنابراین می‌توان حدس زد که وی توصیه‌هایی را در مورد کناره گیری از توئیتر دریافت کرده یا خود به این نتیجه رسیده که با سکوت خود از جنجال آفرینی بیشتر جلوگیری کند. با توجه به اینکه آمریکا از شش روز قبل در آشوب و ناآرامی‌های ناشی از رفتار نژادپرستانه پلیس به سر می‌برد، ماسک زمان مناسبی را برای کناره گیری از توئیتر انتخاب کرده است.

  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">