ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ضرب‌الاجل سخت اپل برای ساخت مودم ۵G

| يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

ایرنا- کمپانی اپل با تعیین یک ضرب‌الاجل سفت و سخت در نظر دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی از مودم ۵G ساخت خود برای استفاده در گوشی‌های آیفون رونمایی کند، این در حالی است که قرارداد این شرکت با کوالکام برای تامین قطعه مذکور هنوز پابرجاست.

به گزارش دیجیتال ترندز به نقل از یک منبع آگاه، اپل بیش از اندازه بر ضرب‌الاجل دوساله خود برای ساختن مودم ۵G اصرار و پافشاری دارد آن هم با توجه به این که این نخستین بار است که این شرکت به ساخت مودم دست می‌زند. اپل نخست باید کار طراحی و ساخت قطعات را تمام کند که پس از آن نوبت به فرآیند طولانی تست و دریافت مجوز می‌رسد. این مودم نمونه، همچنین باید آزمایشات بهینه‌سازی شبکه، تست‌های تطابق با استانداردهای جهانی و چندین آزمایش دیگر برای کسب تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را نیز پشت سر بگذارد. بنابراین به گفته این منبع، سال ۲۰۲۳ می‌تواند تاریخ دقیق‌تر و واقع گرایانه‌تری برای عرضه مودم ۵G ساخت اپل باشد.  

در زمان حاضر قرار بر این است که کوالکام مودم موردنیاز برای نخستین آیفون ۵G را که سال آینده رونمایی خواهد شد، تامین کند. به گفته کریستیانو آمون مدیر شرکت کوالکام، این قرارداد یک شراکت چند ساله است. آمون نیز معتقد است این که اپل بتواند مودم‌های ۵G خود را بسازد، حالا حالاها زمان می‌برد.

باید منتظر ماند و دید که آیا اپل می‌تواند مودم‌های ۵G خود را تا ضرب‌الاجل تعیین شده عرضه کند یا نه و این که در این صورت چه اتفاقی برای شراکت این شرکت با کوالکام می‌افتد.

  • ۹۸/۰۷/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">