ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ضرب الاجل کنیا به فیس‌بوک

| شنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

کمیسیون انسجام و یکپارچگی ملی کنیا (NCIC) متا را به نقض قانون اساسی این کشور و انتشار محتوای نفرت‌انگیز متهم و اعلام کرد اگر این شرکت با این محتوا مقابله نکند، تعلیق خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، ناظر انسجام قومی کنیا به متا هفت روز فرصت داده تا با سخنان نفرت انگیز و تحریک آمیز در مربوط به انتخابات ماه آینده در این پلتفرم مقابله کند. در غیر این صورت فعالیت های این شرکت در کنیا به حالت تعلیق در خواهد آمد.

بزرگ‌ترین اقتصاد آفریقای شرقی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، مقننه و مقامات محلی در 9 آگوست درگیر تبلیغات انتخاباتی است. گروه مدافع Global Witness در گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت که فیس بوک بیش از ده ها تبلیغات سیاسی را که قوانین کنیا را نقض می کند پذیرفته و منتشر کرده است.

کمیسیون انسجام و یکپارچگی ملی کنیا (NCIC) گفت که این گزارش یافته های داخلی آن را تایید می کند. این کمیسیون گفته متا قوانین کشور ما را نقض می‌کند. آنها به خود اجازه داده اند که ناقل سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست باشند.

سخنگوی متا گفت که شرکت ما گام‌های گسترده‌ای برای حذف سخنان نفرت‌انگیز و محتوای تحریک‌آمیز برداشته و این تلاش‌ها را قبل از انتخابات تشدید خواهد کرد.

مکوری گفت که NCIC با اداره ارتباطات کنیا (CAK) که شبکه های اجتماعی را تنظیم می‌کند، مذاکره کرده و توصیه به تعلیق فعالیت‌های متا می‌کند. او متا را به نقض قانون اساسی کنیا و استفاده از رسانه های اجتماعی برای نشر اطلاعات نادرست و نفرت انگیز متهم کرد.

کمیسیون انسجام و یکپارچگی ملی کنیا یک نهاد قانونی است که برای تقویت هماهنگی قومی در میان 45 قبیله کنیا ایجاد شده است.

  • ۰۱/۰۵/۰۸

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">