ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طرح جامع IT مجلس در حال تدوین است

| پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۸۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

کار تدوین طرح جامع فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است.

«حمیدرضا ربیعی» دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: کارهای اولیه تدوین طرح جامع IT مجلس از سوی مرکز فناوری اطلاعات مجلس آغاز شده است و در سال آینده به پایان خواهد رسید.

وی در خصوص کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس نیز گفت: چگونگی تشکیل و نهادینه شدن کمیسیون ICT مجلس در شورای عالی فناوری اطلاعات در حال بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از تشکیل این کمیسیون باید بسترهای فرهنگی و ساختاری آن فراهم شود.

ربیعی در خصوص شورای عالی‌فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس نیز گفت: این شورا در نیمه دوم سال جاری با عضویت 5 تن از نمایندگان مجلس تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ابوترابی به عنوان رییس و روحی به عنوان نایب رییس در این شورا حضور دارند و توکلی، کوه‌کن و مظفری نیز از اعضای این شوار هستند.

دبیر شورای عالی ICT مجلس در خصوص وظایف این شورا گفت: به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در امور جاری مجلس و ایجاد زمینه برای ایجاد یک کمیسیون ICT از جمله برنامه‌های این شورا است.

وی تاکید کرد: این شورا بازوی هماهنگ‌کننده است و کمک فکری و نظر مشاورتی برای بهینه کردن فعالیت‌های ICT در مجلس را ارایه می‌کند.

  • ۸۴/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">