ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موضوع مشمول شدن مخابرات و شرکت های تابعه آن در قانون منع به کارگیری بازنشستگان مورد بحث بود که در آخر این ابهام با ابقاء مدیران بازنشسته مخابرات پایان یافت اما اخیرا برخی مدیران همراه اول با اجرای این قانون کنار رفتند.

به گزارش فارس، به تازگی در مراسم تودیع و معارفه یکی از معاونان شرکت ارتباطات سیار اعلام شد که عهده‌دار قبلی این سمت با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در همراه اول از این سمت خداحافظی کرده است.

موضوع مشمول شدن شرکت مخابرات و به تبع شرکت های تابعه آن در قانون منع به کارگیری بازنشستگان به دلیل پیشینه سهامداری آنها از زمان ابلاغ این قانون مورد بحث بود و در آخر با ابقاء مدیران بازنشسته در مخابرات این ابهام پایان یافت.

مطرح شدن این موضوع در این خبر نیز از آنجا جلب توجه کرد که قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شرکت مخابرات ایران به عنوان سهامدار همراه اول اجرا نشده است.

در کسب اطلاع خبرنگار فارس از  این موضوع مشخص شد که هیئت مدیره همراه اول در مصوبه ای تصمیم به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان گرفته است در حالی که آنها مشمول این قانون نبودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">