ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به 7 موضوع مطالبات مردمی در حوزه شبکه های مجازی، به رغم پیگیری های مکرر خبرگزاری فارس پاسخی نداد.

سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوعات مختلفی را در حوزه شبکه های اجتماعی مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 در 7 مطالبه مردمی موضوعاتی شامل : «‌ضرورت نظارت بر عملکرد فروشگاه‌های اینترنتی ، چرا به محیط ناامن هورسا نظارت نمی‌شوید؟ ، پهنای باند و سرعت پیام‌رسان‌های داخلی افزایش داده شود ، ضرورت دسترسی به تلگرام بدون نیاز به فیلترشکن ، راه حل افزایش کیفیت نرم افزارهای داخلی چیست؟ ، حجم آپلود و دانلود پیام‌رسان‌های داخلی را افزایش دهید و پشت پرده افزایش پهنای باند اینترنت چیست؟» از سوی مردم مطرح شده است.

براساس این گزارش، خبرنگاران فارس برحسب وفای به عهد این موضوعات را در دستور کار قرار دادند. بعد از چندین بار تماس تلفنی و گفت وگو با روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات که قرار شد موضوع را پیگیری و پاسخ مطالبات مردمی را بدهند. متأسفانه هیچ پاسخی بعد از بارها تماس تلفنی از سوی سازمان فناوری اطلاعات به مطالبات مردمی داده نشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">