ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عربستان تلگرام را مسدود کرد

| دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

مقامات عربستان سعودی دسترسی به برنامه پیام رسان تلگرام را از شنبه عصر بلوکه و دشوار کرده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از تاس، Pavel Durov مدیر و بنیانگذار تلگرام با انتشار پستی در توییتر تایید کرده که ترافیک تلگرام تا اندازه ای در عربستان بلوکه شده است. وی افزوده که از علت این مساله اطلاعی ندارد.

پیش از این ادعاهایی در مورد اختلال در دسترسی به نرم افزار پیام رسان تلگرام در ایران هم منتشر شد که مقامات مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آن را تکذیب کردند. در همین حال گفته می شود برخی مقامات روسی هم مایل به بلوکه کردن این پیام رسان هستند.

Alexander Ageyev معاون کمیته قانون اساسی دومای روسیه از Alexander Bortnikov مدیر سرویس امنیت فدرال این کشور خواسته تا در مورد امکان محدودکردن دسترسی به برنامه تلگرام در روسیه در صورت اثبات استفاده تروریست های داعش از آن تحقیق کند.

Nikolai Nikiforov وزیر ارتباطات روسیه می گوید در حال حاضر نیازی به بلوکه کردن تلگرام در این کشور نیست و چنین اقدامی برای مقابله با تروریست ها موثر نخواهد بود.

پیام رسان موبایلی تلگرام از سال 2013 آغاز به کار کرده و در سراسر جهان 62 میلیون نفر کاربر دارد که 14 میلیون نفر از آنها ایرانی هستند.

  • ۹۴/۱۰/۲۱

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">