ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه اولیه سهام "سپ" لغو شد

| سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ق.ظ | ۰ نظر

معاون بازار شرکت بورس تهران از لغو عرضه اولیه امروز ۱۰ درصد سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش خبر داد و زمان این واگذاری را منوط به اصلاح گزارش ارزشگذاری و تصمیم بورس اعلام کرد.

علی صحرایی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره تکلیف عرضه اولیه امروز 10 درصد سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش اظهار داشت: همانطوری که در اطلاعیه بورس تهران اعلام شده ، کارگزار عرضه کننده ( کارگزاری بانک سامان ) باید اقدام به دریافت گزارش اصلاح شده ارزش گذاری سهام می کرد که تا کنون انجام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود ابهامات و لزوم روشن شدن مسائل مهم و موثر در آینده "سپ" ، بورس تهران تا ساعتی دیگر تصمیم قطعی را اتخاذ و اقدام به اعلام رسمی و صدور اطلاعیه می کند.

این مقام مسئول افزود: بنابراین قطعا" عرضه اولیه این شرکت امروز انجام نخواهد شد چرا که در صورت دریافت گزارش اصلاح شده و انتشار آن، باید فرصتی برای بررسی فعالان وجود داشته باشد.

صحرایی زمان بعدی واگذاری 180میلیون سهم "سپ" را منوط به ارسال گزارش ارزشگذاری و تصمیم مسئولان بورس اعلام کرد.

براساس این گزارش، بررسی های تکمیلی بورس پرس حکایت از آن دارد که اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس  به دلیل موضوع دعاوی حقوقی و یک موضوع دیگر، مواردی را مطرح و خواهان شفاف شدن از سوی شرکت شده و اعلام کرده با توجه به عدم احراز شفافیت در گزارش ها و اطلاعات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، نباید در عرضه اولیه سهام آن عجله کرد.

در این رابطه صحرایی عصر دیروز با صدور اطلاعیه ایی اعلام کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده توسط مدیریت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در خصوص ارزش گذاری قیمت سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) و عدم رفع ابهامات متذکر شده به شرکت کارگزاری بانک سامان به عنوان مدیر عرضه و همچنین عدم اصلاح گزارش ارزش گذاری سهام فوق الذکر به پیوست، مکاتبه انجام شده با مدیر عرضه جهت اطلاع فعالین محترم بازار ارائه می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">