ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه اینترنت رایگان در کیش

| چهارشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

معاون طرح، برنامه و فناوری اطلاعات سازمان منطقه‌آزاد کیش گفت: استفاده از خدمات اینترنت بی‌سیم در نقاط مختلف جزیره کیش در ایام تعطیلات نوروزی برای کاربران و میهمانان نوروزی رایگان است.

احسان الله شریفی،درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود:استفاده‌از خدمات اینترنت بی‌سیم درجزیره کیش به عنوان‌شهر الکترونیکی به تدریج عملی شده است اما به مناسبت ایام نوروز این خدمات رایگان ارایه می‌شود.

وی اظهار داشت: خدمات رایگان اینترنت بی‌سیم از ‪ ۲۵‬اسفندماه سال جاری تا ‪ ۲۰‬فروردین ماه سال آینده در ‪ ۲۴‬نقطه پرتردد جزیره کیش برای استفاده کاربران و گردشگران مهیا است.

شریفی بازارهای پردیس یک و دو، ونوس، مریم،مروارید،پانیذ و محوطه و لابی هتل‌های ارم،پارمیس، شایگان، شایان، سان رایز، پارسیان و گراند هتل را از جمله نقاط تحت پوشش این خدمات اعلام کرد.

معاون طرح، برنامه و فناوری اطلاعات سازمان منطقه‌آزادکیش افزود: فرودگاه کیش، محوطه سازمان منطقه آزاد کیش، محوطه مسجدهای امیر(ع) و خاتم الانبیا، رستوران پارس و محوطه رستوران حافظیه از دیگر نقاط مشخص شده برای ایجاد امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان است.

به گفته وی، در اسکله تفریحی بزرگ، محوطه مجتمع پارس و مجتمع اقامتی ‪۱۲‬ و ‪ ۴۸‬واحدی نیز امکان دسترسی کاربران به خدمات رایگان اینترنت بی‌سیم در ایام تعطیلات نوروز فراهم شده است.

شریفی گفت:سال گذشته برای راه اندازی این سیستم در ‪ ۲۰‬نقطه کیش حدود ‪۲۰‬ میلیون تومان هزینه شد اما به‌علت رقابتی شدن و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در کیش برخی از شرکت‌های فعال در زمینه ارایه خدمات اینترنتی اعلام کردند آن را رایگان انجام می‌دهند.

وی اظهارداشت: استقرار، نگهداری و آماد شدن سیستم‌های اینترنت بی‌سیم در سال جاری توسط شرکت‌های مربوط رایگان‌اعلام شده اماهزینه پهنای باند مصرفی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش تامین می‌شود.

سال گذشته نیز در ایام تعطیلات نوروزی خدمات اینترنت بی‌سیم رایگان در نقاط مختلف جزیره کیش برای استفاده‌کاربران و میهمانان نوروزی توسط سازمان منطقه آزاد کیش فراهم شده بود.

  • ۸۶/۱۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">