ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه نسل جدید گوشی های ارزان نوکیا

| يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۸۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

جوهاناسبورک آفریقای جنوبی- در کنفرانس " رشد همراه با یکدیگر" 2008 که امروز در جوهاناسبورک برگزار شد، نوکیا با پرده برداری از محصولات جدید خود نشان داد که هنوز پیشرو بازار پرتحرک امروزاست.

گوشی های جدید مجهز به سیستم اینتر نتی مخصوص مشترکان آفریقای جنوبی هستند.مخصوصا نوکیا 5000 که مجهزبه دوربین 1.3 مگاپیکسلی، صفحه نمایشی بزرگ QVGA – اولین دوربین تلفنی با قیمت بسیار پائین است. هر کدام از این محصولات جدید امتیازاتی متوازن با زندگی روزمره امروزه را عرضه میکنند. انتظار می رود موبال های جدید در سه ماه سوم امسال با قیمتی مابین 50 تا90 یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازار شود.

نوکیا که 80 زبان مختلف دنیا رادر گوشی های خود حمایت می کند بیشتر از یک میلیارد مشترک در سراسر دنیا دارد، در سالهای اخیرکسانیکه برای اولین بار موبال خریداری کرده اند بالاترین سهم خرید موبال در بازار پر تحرک امروزه را داشته اند. و اگر چه خریداران دست اول همچنان رو به رشد هستند، ولی بازار مشترکانی که علاقه به جایگزین کردن موبایل خود با محصولات جدید و پیشرفته ترهستند نیزشدیدا رو به رشد است.

الکس لمبیک Alex Lambeek معون نوکیا در امور بازارهای پر تحرک متذکر شد: "در آفریقا نیز مانند همه جای دنیا مردم به دنبال مدلهای پیشرفته موبایل هستند و چون در آمدها پائین است، نوکیا وظیفه خود میداند که مدلهائی ارائه دهد که بازار محلی را حمایت کند.ما مطمئنیم که نوکیا با ارائه این محصولات جدید پشتیبانی خود را در مورد مشتریانش به اثبات رسانده است"
نوکیا 5000 –دستگاهی پر قدرت با قیمت قابل خرید-
Nokia 5000_3.jpg

مجهزبه دوربین 1.3 مگاپیکسلی، صفحه نمایشی بزرگ QVGA، رادیو FM ، قابلیت ظبط صدا،MP3 ، با قیمت پائین و حمایت و قابلیت ایمیل برای هر شخص در هر کجا. نوکیا 5000 مجهز به پیغام گیری تصویری و بلو توث و GPRS نیزمیباشد.

انتظار می رود نوکیا5000 در سه ماه دوم امسال با قیمت 90 یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازارآفریقا شود.

نوکیا2680 کشوئی-سرگرم کننده با قابلیت استفاده از اینترنت در مدل کشوئی
Nokia 2680 001.jpg
اولین مدل کشوئی برای بازار داخلی. نوکیا 2680کشوئی بسیار نازک دارای دوربین تلفنی با قیمت بسیار پائین است. هر کدام از این محصولات جدید امتیازاتی متوازن با زندگی روزمره امروزه- قابلیت سرگرمی هائی از قبیل موسیقی، رادیو FM ، قابلیت ظبط صدا،MP3 . حافظه بسط یافته داخلی دفتر تلفن. انتظار می رود نوکیا2680 در سه ماه سوم امسال با قیمت 75 یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازارآفریقا شود.

نوکیا 7070 – مدلی تاشو، مدرن زیبا
Nokia 7070_1.jpg
مدلی متمایز با طرح هندسی و نمایش نورخارجی. نوکیا 7070 پریزم (Prism ( برای کسانی که به شخصییت خود از طریق موبایلشان اهمیت می دهند طرح شده.

نوکیا 7070 پریزم (Prism (دارای مندرجات شخصی صاحب تلفن است همچنین وال پیپر(wallpaper هماهنگ. ظبط صدای آماده استفاده، هند فری، آهنگهای MP3 برای انتخاب صدای زنگ و به هر حال برای کسانی که می خواهند مورد توجه قرار گیرند. انتظار می رود نوکیا 7070 در سه ماه سوم امسال با قیمت 50 یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازارآفریقا شود.
نوکیا1680- اولین تلفن شما- اولین دوربین شما
Nokia 1680_001.jpg
ارزان ترین مدل موبایل نوکیا با دوربین عکاسی تا امروز. نوکیا 1680مدلی است با تمام امکانات اصلی یک موبایل به اضافه دارا بودن دوربین دیجیتالی ساده. این موبایل با دوربین عکاسی و فیلم برداری VGA با یک اشارره انگشت شما را قادر دیدن عکسها یا فیلمهای گرفته شده می سازد بنابراین قابل استفاده چه در کار و چه در خانواده است. نوکیا 1680 کلاسیک نیز قابلیت استفاده از ایمیل دارد. انتظار می رود نوکیا 1680 در سه ماه سوم امسال با قیمت 50 یورو (قبل از محاسبه مالیات) وارد بازارآفریقا شود.
ایمیل با موبال در آفریقای جنوبی

با با لا رفتن تقاضا برای استفاده از ایمیل نوکیا و وب میل بین المللی (PTY ) با مسئولیت محدود امروز "وب موبایل" را معرفی کردند که بدین وسیله مشکل استفاده از اینترنت و ایمیل با تلفن همراه در آفریقای جنوبی حل شود. این سیستم برای استفاده در موبایل هائی است که امروز معرفی شدند، و در سه ماهه دوم امسال قابل استفاده خواهد بود.

  • ۸۷/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">